i´m alive

2009-05-11 @ 17:58:21
Jo, jag är faktist här. Ska börja blogga igen, har bara tagit lite time off, en liten semester helt enkelt. Jag tänkte att jag kunnde börja med att berätta om min helg, eller vad säger ni? ;)

Lördags så gick jag Let´s Walk, som är en 12km lång bana som går runt Brunnsviken, det var ganska härligt men jag hade ont i fötterna när jag kom hem kan jag säga, haha. Men man stödjer bl.a. barncancer fonden när man går banan (kostar ca. 150kr) så det var värt det. Sedan så tog de lite bilder och nu när jag gick in på hemsidan så var jag med på två stycken, HAHAAH. aja, jätte roligt jag vet men ändå :).

 
och efter dessa fina ca. 3 timmar så, åkte vi hem till min moster och åt lövbiff med ungsbakade rotfrukter (gjorda i ugnen) och med hallon och blåbär smulpaj, och jag sov i ett par timmar, hihi.

Kvällen slutade med att Patricia hamnade hos mig och efter ett fint besök i mataffärn med min pappa utklädd som viking (i wont go there..) så kollade vi på Twilight, va ute mm.

Söndagen så åkte jag, pappa, patricia och Eric (min lillebror) som jag inte kallar lillebror för att även fast han är 3 år yngre än mig så är han typ ett halvt huvud kortare än mig och mina 178cm, haha. Aja, tillbaka till saken vi åkte till "paradiset" (stället heter faktist så) och grillade, vilket var jätte skönt och mysigt.

Patricias pappa ringde henne på vägen dit:
"hej pappa"
"lalal"
"nej, jag sitter i deras bil"
"lalaal"
"Vi är påväg till Paradiset"
" .... "

  

och nu trodde ni det var slut va, men nej det är det inte.
Sedan åkte vi in till Kungsholmen och åt middag på en Kina krog, som hade världens godaste kyckling (såklart, jag åt det) och sedan gick vi en liten stund vid vattnet.


skitcool tupp, som var gjord av riktigt morot, men den smakade inte så gott, hööh. Men vi fick gratis frukttallrik så det är ok, haha. Vi slog och på stort och köpte lyckokakor.

 på min stod det "you will be fortunate in oppertunities presented to you" det kom lägligt allt med gymnasieval och sådant som pågår just nu.

Kommentarer
Postat av: PatriciaPATRICIA

skricka resten av bilderna ;D!

2009-05-11 @ 19:36:10
Postat av: elise

jag ska hallå! läs det jag skrev i mailet :)

2009-05-11 @ 21:27:59
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

WAT UP! Männsikor runt omkring dig har en speciell respekt för dig......xD

2009-05-12 @ 17:41:22
Postat av: elise

Hahaha, ja men asså det är ju en ny lyckokaka som jag köpte där, bara samma märke :)

2009-05-12 @ 22:31:27
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

aight, niice att du fick en mer realistisk this timeXD

2009-05-13 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0