Ivrig :)

2009-05-26 @ 19:08:19

jag vill bo i Los Angeles ..

Hej och förlåt för att jag inte har skrivit de senaste dagarna och det lär inte ske på ett tag nu, åker nämligen på klassresa imorgon (går upp 05.15!!!!!) och kommer hem på fredag kväll.

Okej först och främst VÄDRET! ohhhh så skönt, jag har väntat på det här nu i nästan tre månader. Jippie!
Men blä för all den här maskrosskiten som flyger i luften, som ett moln. Jättejobbigt!

Förresten ska jag även lägga upp bilder ifrån helgen när jag kommer hem + ifrån resan såklart då.

Mitt rum ser ut som klgajlgkjsd, det är typ grejer överallt, har packat ihop min väska på ca. 30 min. Jag sista minuten packar alltid, jag är en sån som inte vet vad jag vill ha med mig för något förrens samma dag eller dagen innan, hihi. Tur att jag har bra minne så att jag inte glömmer  hälften (a).

Nu ska jag gå ut till pappa, vi är ensamma idag. Eric är också på klassresa (ödet?) så idag så har vi lagat Kycklingpaj, Jääääättegott. Dessutom har jag hittat mitt kall föröver kyckling, ungsbakade rotfrukter (speciellt schalottenlök) Yumie!

Nu får ni ha det så bra, och så hoppas jag på att det finna vädret håller i sig. PUSSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

DET KOMMER BLI TOPPENRULIGT!

2009-05-26 @ 19:47:45
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: elise

I knöööööw!

2009-06-01 @ 18:41:50
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0