King vs. naglar

2009-05-12 @ 20:34:01
Idag på rasten så spelade jag och några i klassen king, ni vet man har en basketboll som man studsar. Haah jag är inte så bra på att förklara men det var skitkul, vi spelade i nästan 2 timmar haha tiden gick jättefort. Men på bekostnaden utav två av mina naglar varav en gick av vid "köttet" och jag har varit jätte öm hela dagen och har fortarande ont, men vill man vara fin får man lida pin vare väll? jaja, kommer vilja ha långa naglar sedan ändå, hahah.


såhär såg det ut för mig med, men det gick inte av lika mycket, så jag kan bara föreställa mig hur ont det där måste ha gjort, AAAAAaaaaaaaj! typ .. :.p

Kommentarer
Postat av: nilo

EEWWWW!!!!! ELISE DIN LILLA ÄCKELKANNA!

2009-05-13 @ 16:14:53
Postat av: PatriciaPATRICIA

fyfan va vidrig bild :P

2009-05-13 @ 19:35:01
Postat av: Anna j.

AAAJJJ ._.

2009-05-13 @ 19:39:25
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0