Snilleblixt!

2009-05-11 @ 20:47:54
Jag kom på en sak bara sådär. Min skola är lite udda, idag så var det en cirkus här. Och de ställde sina djur på en gräsplan eller vad jag ska kalla det, i min skola. Alla stog som idioter och glodde på de där djuren, men allvarligt vilken skola i världen brukar ha cirkusdjur stående å bakgården? Haha, men eftersom livet på ribby är som en cirkus så var det inte så stor skillnad, men det var lite kul haha.

Jag och familjen skulle första gå på denna lilla cirkus, men eftersom lillebror (jag kallar han visst det, ops!) var sen hem så blev det inte av, hahah kanske synd. Vet inte tycker faktiskt inte om cirkus lukt, det som Zahra tycker är "det som Svenskar tycker är sommarlukt" även kallad BAAAAAAAAAAAAAJS, yummie.

Nu ska jag plugga, med lite musik i lurarna så kommer det säkert gå bra, frejs!


förresten så var det någon cirkus förra året som visst inte hade så bra koll på deras djur så de rymde och på kvällen så var det djur över hela västerhaninge, HAHA. Jag kom ihåg att det var en lärare som skulle gå till sin bil och så går det två kameler förbi, hahah snacka om chock?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg din kommentar nu också, haha.

Jag berättar imorgon, om jag orkar, okej?

Hihih, men.. och du är lite intresserad av klänningen kan du ju ringa och fråga ifall du får komma och testa iaf. Det är ju liksom en helt annan känsla när den sitter på kroppen! Jag kan följa med om du skulle vilja. Love you :)

2009-05-11 @ 21:14:15
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: elise

Ja, det är klart.



Aaah, får se men tack för du vill följa m. :)<3

love u to, you know <3

2009-05-11 @ 21:22:54
Postat av: Emelie

hihihihihihihihihih, naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!

2009-05-11 @ 21:29:06
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: elise

är det inte du som jämnt klagar på mig när jag säger så? ;) haha

2009-05-11 @ 21:31:28
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var ju just därför jag sa det puckis! :D

2009-05-11 @ 21:45:37
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: nilo

tjing i neonbrun-skogen! men allvarligt det var några svenna....ehum ja ska vara lite hövlig, SVENSKAR som sa: åhh vad gott det luktar, riktig sommarlukt alltså! fast än det lukta ku-bäjs!

2009-05-12 @ 18:31:29
Postat av: elise

Emelie; Ahhaa, hahah smart jag känner mig :p



Zahra; jag lovar när jag tycker att kobajs är sommar lukt, skjut mig ;)

2009-05-12 @ 20:27:38
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

trust me i will(khosros fucked up-blick).........

2009-05-13 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0