somewhere a clock is ticking

2009-05-29 @ 23:02:35
OMG FREDAG! Idag sattes betygen, så på den enda lektionen idag så hade vi betygsnack. Det gick sämre än vad jag väntat mig, men än så länge har jag VG i alla kurser jag fått veta betyg i (6/10) så det är väl helt okej ändå. Kunde varít värre! Efter skolan träffade jag Sofia, vi käkade lunch i gallerian och shoppade lite grann. Fick med mig två tröjor från Gina Tricot hem, woho, evigheter sedan jag shoppade sist känns det som! Kollade även in H&M's aidskampanj, men alla tröjör verkade ta slut första dagen.... snyft.


Här är tröjorna jag köpte, är dock inte säker på att jag ska behålla båda... Får sova på saken! Imorgon blir det skrattstock, hoppas på bra väder! :)

Pussel


somewhere a clock is ticking
it's far away and hidden
but somewhere
a clock is tickning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0