statsbibioteket - mitt andra hem?

2009-05-14 @ 12:43:03
Hohoho nu sitter jag på statsbiblioteket och pluggar. Jag försöker trycka in massa grammatik i mitt huvud, vilket inte går så bra. Börjar inse att jag inte har något grammatik-huvud. Har lite panik nu också för att det är så mycket jag inte kan som jag måste lära mig. Nej, nu ska jag sitta här i två timmar till tills debatten mellan SSU och MUF börjar i skolan så jag hoppas att jag känner mg lite klokare när jag går här ifrån! Pussochhej!



bästa pluggarstället, i swear!

Kommentarer
Postat av: nilo

om d gillar Elise så kommer d ochså gilla stället! finns nämligen måååånga elis:or där:)

2009-05-14 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0