Swing life away

2009-05-11 @ 18:54:14

Jamen hallllå måndag. idag har inte varit något speciellt förrutom att jag fortfarande inte har haft min muntliga redovisning i matte. Jag ska ha haft den tre lektioner nu, men alltid har tiden varit för kort när, den grupp som är innan har gjort, min mage kommer inte klara mer snart, haha.

Fick också reda på att de två prov som vi har på torsdag fysik och tyska (lektionerna efter varandra) är ... INSTÄLLDA, såå skönt. I tyskan kommer vi inte ha något mera prov alls och i fysik har vi något sort hemma prov, som jag är halv klar med redan. Så den här veckan kommer inte bli så stressig hoppas jag.

Okej, såhär lite gymnasiestuff nu då. Jag har valt Cybergymnasiet. Jag tyckte om det och utav det jag läst, passar mig. Sedan hur det kommer gå kan jag bara se senare, men man kan hoppas på det bästa,  men jag ser verkligen fram emot en ny början och slippa ribbyskolan även fast jag faktiskt kommer att sakna min klass och så.

Ett tips till er som ska välja gymnasium, gå på öppet hus eller besök skolan på ett eller annat sätt, man får en känsla av om man kommer att trivas eller inte, även fast man kan tycka att en skola är hur bra som helst på papper betyder det inte att det är så i verkligheten.

Förresten, panik! Jag måste hitta en klänning till balen, pleas somebody help me!


Kommentarer
Postat av: Emelie

www.blocket.se / balklänningar bruden! (;

2009-05-11 @ 20:19:23
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: elise

Hiihihi, jag har faktist kollat lite där. tack för tipset förrut också ;)

2009-05-11 @ 21:24:41
Postat av: nilo

HELLLUUU! skit gullig bild på din feja:) iaf du vet det där med kkk? aa jag sökte nyss och det kom fram något som kallades för Ku Klux Klan(WTF?!? jag vet) så jag sökte istället på ke ke ke och då kom det typ fram: The method in which the asian population laughs! ehhh vah?!?! iaf klännigar finns det massor av, korta,runda,långa, snea, uppblåsta m.m.

här är haru några tips från mig:

www.Asos.com

www.nelly.se

www.tradera.se

www.ellos.se

www.stylebystars.com

www.Jovani.com

www.onlygowns.com - Går det att beställa från Sweden? FAN VET JAG, checka själv....:)

Hopefully you'll find en FIIIN klänningxD



2009-05-12 @ 18:10:31
Postat av: elise

Hahahah, det är så som kineserna skrattar. vi säger hahaha de säger ke ke ke, HAHAHAH!

Okej tack för tipset, har kollat på de flesta där redan men nu har jag hittat en klänning som jag köpte :D WOHOW!

2009-05-12 @ 22:27:18
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

HALLELUJA!

2009-05-13 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0