tjuvlyssnat.se

2009-05-18 @ 21:28:06
Haah sitter och fördriver tiden lite på tjuvlyssnat.se, kan alltid få upp humöret lite.

Omklädningsrum på gym, Arvika

Två herrar ~60 kommer ut från bastun.
Herre 1 (suckar): Det var väldigt varmt i bastun idag.
Herre 2: Ja, och jag blev väldigt sugen på korv när jag satt där inne. Det skulle inte vara fel med en grillad på Select nu, med räksallad på.


Biva, Linköping

En kvinna ~50 ska lämna bilen på service.
Mannen bakom disken: Vad heter den?
Kvinnan: Åsa.
Mannen: Vad heter bilen?
Kvinnan: Vet inte? Björn?


Liseberg, Göteborg

Två killar ~15 år står i kön till Topspin på Liseberg. Den ena killens mobil ringer, han svarar och pratar en kort stund.
Kille 1: Vem var det som ringde?
Kille 2: Det var min mor.
Kille 1: Aha, vad sa han?
Kille 2: Va? Vadå han?
Kille 1 (suckades): Men åh, vad sa honom?
Kille 2: Det var min mor!
Kille 1: Jaha, tyckte du sa bror.

Nu ska jag hoppa in i Duschen, bye!


Kommentarer
Postat av: Patricia

HAHAHAHHHAHAHAHA DEN SISTA!!! VAD SA HONOM? hAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH ANDAS HAHAHAHAH (aa du fattar) :P

2009-05-18 @ 22:13:42
Postat av: nilo

Elise, de där skämten fick inte ens mig att le! Sista var juh så jääääkla fejk! Ofta nutidens 15-åringar säger MOR! Nä men allvarligt, förstår nu hur tråkigt du hade det;) Vem är pomperipossa?

2009-05-18 @ 22:28:51
URL: http://jadorenilo.blogg.se/
Postat av: elise

Patricia; Ahh, hahaha garvade ihjäl mig också ;)

zahra: hahah jag tänkte också på det där med mor ^^

2009-05-19 @ 14:33:18
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0