Tors(dag) hammare.

2009-05-21 @ 23:57:28
Hellluuu, idag har varit skitsegt, har gjort grymt lite av det som jag behöver :( men kvällen blev bra, med att jag och familjen satt och hade en tre timmar lång middag, haha. Satt och pratade om massa samt åt det här goda , vilket var skönt. Sedan blev det soffan ett tag och såg en del av Du, Jag och Dupree. Älskar människor som Dupree, synd att det inte finns fler i världen.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra får se, men på lördag hade jag tänkt slå Patricia en pling så vi kan bli lite kortare, haha. Och jag har en idé som jag vill prata med dig om (nyfiken? haha). Hur gåre in the big apelsin? :D

Ska skriva lite på min bokrecension om Så länge vi båda andas, lovely! Jobbar alltid bäst på kvällen. Åh, vad de böckerna är bra, det är sjukt. Hahha, jag kan tänka mig migsjälv sitta och läsa då dessa jätteslita böcker på mina gamla dar, det mina kära vänner är livet (poet, jag vet, haha!)

Niiight!

Kommentarer
Postat av: Patricia

hehe fattaringenting,men aa ring mig sen.Såkanske vi kan ses ikvälleller imorgon kanske ? :) puss <3

2009-05-23 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0