091102

2009-11-02 @ 03:12:50

Jag är nog ganska körd nu, klockan är tre och jag ska upp halv sju. KUL! Men efter att ha vänt på dygnet under lovet och knarkat pepsi så finns det ingen chans att jag kommer somna på några timmar, så jag ska nog dygna och plugga samhälle istället. Fick faktiskt en hel del gjort igår, tro det eller ej, men jag hade ingen aning om hur sjukt mycket det var! So I have to do.. Sedan kanske man kan hinna med annat som ska göras (Varför måste man sova egentligen? det är bara slöseri med tid.. hehe)

En bra sak är att jag fick sms från Onoff att min ipod är lagad! Jag skulle räkna med att det skulle ta 3 veckor men det tog bara en. Så massa credd till dem. :) MEN NU..... LETS PLUGGA!

 

 

Godnatt alla ni smarta människor som sover om nätterna♥


Kommentarer
Postat av: ELISE

jag satt och pluggade till två och sedan upp med tuppen kl 6 imorse. Funkade skitbra hela dagen tills nu när jag e stendöd. Haha, men ville du göra ngt efter skolan på ons (vi slutade ju sammtidigt)?



puss ifrån en som snart ska sova <3

2009-11-02 @ 20:45:54
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0