091103

2009-11-03 @ 20:01:14

Hellu ellu here! Long time no se. Jo jag har inte skrivit på ett tag har såklart hänt/gjort massa sen dess men det skippar vi (eller ja det mesta iaf). Hade utvecklingsamtal idag gick AWSOME, framtiden är ljus mina vänner, hehe.
Efter det så drog jag och pappa till ett Café i närheten där Sanna Bråding kom in (såg henne förra vecka to, vid t-banan) Woooww, starstruck elr vad? nej men lite ballt. Där satt vi i över en timme sen drog jag hem.

Annars så har jag vaccinerat mig mot svininflu(ful)ensan, jag fick feber och mådde allmänt dåligt i ca tre dagar. Nu är jag on top igen och är glad över att jag tog den (såg ju om Simon, 3 år som dog r.i.p)

De roliga nyheterna är att .. när min morfar fyller 80 nästa år så ... BJUDER HAN OSS TILL GREKLAND (Jag, pappa, Eric, Johan, Birgitta, Signe, Arvid, Mormor, Maria och Han ofc) En vecka på Kreta! Får ta ledigt ifrån skolan (vilket känns jobbigt, vill inte missa en massa..) och ha det asmysigt helt enkelt. Kommer vara borta 14/5-21/5, tack mfar!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh, vad skönt =D Var på Kreta när jag var två år, men minns inte direkt så mycket från den resan, bara att det var fint där =)

2009-11-03 @ 20:07:51
Postat av: ELISE

hahaha, det är helt okej ;)

Okej, det är bra att veta (y) !

2009-11-04 @ 16:12:14
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej gumman, förlåt för att jag inte hörde av mig om i måndags, att jag fortfarande var sjuk, glömde helt bort :( FÖÖÖÖRLÅT!



Vad bra, då har vi båda tagit vaccinet, kan vi inte smitta varandra (6) Hihi. Åh så härligt om du åker till Kreta, hoppas ni får det ruligt (a) Såklart ni får! Kramis på daj <3

2009-11-06 @ 13:13:33
URL: http://awesomeone.blogg.se/
Postat av: ELISE

Hej, nejdå det är okej förstod att det var någt sånt :)



Ja haha (y), ja det tror /hoppas jag också på :)

puss <3

2009-11-06 @ 20:58:51
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0