091109

2009-11-09 @ 18:56:33

heeellu! Här är jag igen, hee. Helgen va väääldigt chill. Skulle egenligen med Agneta och Sule (zahra baaaangaade :p) till stan men jag mådde inte så bra så det blev till att stanna hemma för mig :( trisst.

Det bättre är däremot att vi ska iaf träffas på fredag, när det är bio time! kul, kul. Vi ska se den här 2012 (?) Får väll hoppas på att den är bra, hahah. Idag skulle jag ock Zahra hämta ut biljetterna efter skolan och det blev galet som alltid. Men det va kul iaf :D

Förresten så beställde jag hem två böcker (På engelska HAHA) idag, the notebook (Aaaah seru sachra) och Shantaram (typ en av mina favvo böcker genom tiderna). Ska se om jag kan läsa någon av dem på engelskan eftersom vi måste läsa böcker där nu -.- jaja, hoppas det kommer gå att koncentrera sig i skola bara.

(han som skrev Shantaram, HAHAHA! Zahra look alike :D)
JAG E FETT NERVÖS OCKSÅ! Ganska mkt prov/inlämnigar/stuff vi har gjort i skolan, som jag kommer få betyg på den här veckan, håll tummarna för mig gott folk!


Kommentarer
Postat av: nilo

jaaru, att hämta biobiljetterna var ingen dans på kärringtänder...galet var bara mellannamnet! :O



Jag sa juh till dig att vi kunde be den där alkisen i biblan att reservera The notebook! >:|



Han är inte alls lik mig din oz-hole! :O



JAG HÅLLER TUMMARNA FÖREJ! (A)

2009-11-10 @ 16:50:38
Postat av: ELISE

HHAhahah idijut, snacka om att inte kunna ta ett skämt ;)

2009-11-12 @ 18:28:46
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0