091122

2009-11-22 @ 04:32:23

Sova, sova ... Ahh juste sova! Nu ska jag göra spanska

I helgen ska jag:
- Göra klart kap. 5 i matteboken (har typ 7 s. kvar)
- göra spanska läxan (lite upg. i boken)
- Börja skriva kriterier (och öva) till prov i: ekologi, spanska, kemi
- Skriva 2 laborationsrapporter i Naturkunskap (och en i kemi)
- Börja skriva om ämnet vi har på svenska debatten
- Börja skriva om ämnet vi har på engelskaredovsningen.
- "läxa" i samhälle, som jag antagligen kommer skita i.

+ fortsätta läsa min svenska/engelska bok, så att jag hinner klart med dem.


Kommentarer
Postat av:

yo hablo muy bien espanol

du behöver inte plugga,du har ändå koll

!!!

2009-11-26 @ 20:59:05
Postat av: ELISE

gracías seniorita! ;)

<3

2009-11-29 @ 17:49:05
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0