ARG

2009-11-30 @ 19:59:04
Jag är så arg just nu. Jag har 50 sidor rättskunskap att göra till på onsdag och planen var att gå hem efter skolan, göra 10, sova en stund och sedan göra 10 till. Resten imorgon. Smart plan tyckte jag. Men nej, såklart sk Miranda ta hem tre kompisar och även om det inte var deras avsikt att låta mycket så blir det så iallafall, fyra hyperaktiva 13-åringar är svåra att få tyst på. Mådde så jävla dåligt och började storböla av en sån liten sak som att pappa frågade om jag hade någon tvätt i mitt rum. På den nivån är det inte kul längre. 

Så det blev inget plugg och jag hade inte heller ron att kunna ta igen lite sömn. Men jag sa ingenting för Mirre kunde ju ändå inte slänga ut sina kompisar. Men när de har gått säger jag till henne att jag tycker det är jävligt dåligt av henne att ta hem tre kompisar när hon VET hur mycket jag har att göra just nu. Hon ska såklart börja kaxa tillbaka och då gör även jag det eftersom jag redan var på så dåligt humör. När man väl retat upp mig kommer det ut väldigt mycket ord ur min käft som är rätt grova. Hursomhelst börjar pappa lägga sig i och eftersom Mirre är så puttinutti och de är bästisar och allt vad det nu är så tar han mirres parti som vanligt. Sedan slutar det med att alla är förbannade på varandra.

Jag: Men hur kul tror du att det är för mig, kan du försöka sätta dig in i min situaution??!?!
Pappa: Kan du sätta dig in i min situation?
Jag: Vadå DIN??????????
Pappa: Ja, jag försöker få en trevlig stämmning här hemma.
Jag: Ja, isåfall har du lyckats jävligt dåligt med det.

JAG HAR SOVIT FEM TIMMAR OCH HAR FEMTIO SIDOR RÄTTSKUNSKAP ATT GÖRA. JAG BEHÖVER INTE VARA TREVLIG.

Nu ska jag dricka min red bull och sätta igång med plugget, målet sitter kvar, 20 sidor. Oavsett om det nu skulle ta hela natten.

Everyone knows that it sucks to grow up, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0