Det är när man ser att det blöder, det är först då det gör ont.

2009-11-30 @ 21:30:38
Jag känner mig tom, omotiverad och meningslös.

Jag är trött på att bara få höra hur dålig jag är. Jag är trött på att få tillbaka mina texter nerklottrade med en röd penna. Jag är trött på att höra att allt i mitt fel. Jag vill att någon ska se mina rätt ibland också.

Jag är trött på att folk förväntar sig att jag ska vara duktig, bara för att jag brukar vara det.
Jag vill att någon ska säga satan i gatan, vad duktig du är Patricia. Vilken fin väg du väljer att gå i livet.
Jag vill för en gångs skull höra att jag duger...


Kommentarer
Postat av: ELISE

really gets the feeling..

Försöker aldrig få krav på mig, man känner sig så himmla pressad då!



lycka till sötis, JAG VET SATAN I GATAN HUR DUKTIG DU ÄR! :D <3

2009-12-01 @ 17:13:50
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

"Sometimes you have to get weak, just to realize your strong", fan what a bra citat(?)! :O sooo true.



Men Mr.Putin! :O Jag vet oxå hur duktig du är! I mean dt är inte alla som får gå in Norra fukin real! :O Jag mena, dt finns juh ppl som går in Cyber elr JENSEN just cause de inte kunde komma in i Norra Real! (a):P

2009-12-06 @ 17:42:45
Postat av: ELISE

Uuuuuuuuuuh fuuuucking rostin gooooin on in HEEEAR! uuuuuffffff



yo yo yo // cyber



down with jensen, west side

PEACE!

2009-12-06 @ 17:47:27
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

hey bic booooi, dont front! :O u know that cyber sucks, u know the donkey tings, like a suuuuuumbodi! ;O

2009-12-06 @ 18:04:50
Postat av: ELISE

what u talkin about booooiii, dont strutt your stuff if u dont know what the hell u talkin about. Think u are aaaaaalll that, but u know what? YOUR NaAAAAAAAT!



okey, so if u wanna mess with me, bring ya gang and well talk some okey "big boooi"???`??



ELise tha G

2009-12-06 @ 18:10:11
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

hey, bic boi, dont smart talk with me! i aint ur grandmadas grandmaaaada! so shut the hell up, an stop actin like a wangsta :P



shamone, bic boi! gimme a break! -.-



looooowl :D

2009-12-08 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0