favorit-lista. Listig jag är!

2009-11-25 @ 21:02:38

rum i huset? gillar och gillar. Känner mig alltid trygg i köket.
parfym? en som jag ska införskaffa när mina tar slut, den e yummie (men jag tänker inte säga vilken så springer ni bara och köper den right? haha)
månad? juli
tidning? Den senaste tidning jag "läst" var korsordstidningar så måste väll säga det. HAHA!
blomma? Har inge favvo, men färgglada & som luktar gott.
glass? B&J`s brownie-shit. Fudge ngt.. (mummsigt värre)
bok? Massa! Shantaram (på engelska), Tusen strålande solar, En annan sorts kärlek, ALLA twilight böckerna (och förhoppningsvis kommande? .. *pepparpeppar*)
författare? Gillar Khaled Husseini (stavning?) skriver väldigt bra och levande, sen gillar jag chicklit bruden Denise Rudberg och Kajsa Ingermansson.
film? hmm.. a love song for Bobby Brown eller vet inte hhaa. Tror inte jag har någon.
skådespelare? DONT CARE!
TV-program? the hills, the city (vet inte varför egentligen) taking the stage.
musik? mycket, mycket
artist/grupp? dunno, gillar lykke li alot!
låt? haha säger att jag älskar nästintill varje låt jag hör (och tycker om) (y)
djur? doggies
mat? KYYYYYCKLING!
dryck? kranvatten is the shit!
godis? Har kommit på mig själv med att gilla alla godisar som är röda och sen har jag alltid varit en sucker för chips i alla dess former.
frukt? Måste nog vara; Vattenmelon, Mango, Äpple, Clementin och Kiwi i belive.
krog/restaurang? favvo.. gillar den som jag åt ching-chong mat med put på :)
färg? vit, svart, grå (haha fråga bara Emelie ^^) men jag gillar många färger beror på humör
doft? BEBIS LUKT! Allvarligt, inget slår det. Bästa doften i världen, om ni säger ngt annat så slår jag er (a)
siffra? 9, vet inte varför. Gillar den bara. (35173=vänd upp och ner och det blir Elise, haah)
Sport? B-A-D-M-I-N-T-O-N-! OFC people!
lag? Yttrandefriheten, HA-Ha-ha! (ja jag vet att de inte menade så, jag e bara tråkig!)
plats? Kommer inte på någon, hehe. Men overall gillar jag skärgården.
drog? ... Musik!
fordon? motorcykel, båt! Annars skulle jag väll säga cykel, really like it!
affär? shopping sker i affärer med snygga kläder! har börjat tröttna en del på gina däremot.
café? Det finns ett som jag verkligen gillar på odengatan vet dock inte vad det heter. (annars e jag inte någon café människa av mig faktiskt .. home sweet home, you know!)
skor? har ingen favorit "sort" skor, utan det är väll mer att man har vissa favorit par. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0