Jag kan också vara listig!

2009-11-27 @ 01:06:07
Favorit...

rum i huset?
Mitt rum.
parfym? Gillar fortfarande min Dior, Jadore. Tur är väl det eftersom jag har ungefär hälften kvar.
månad? Juli.
tidning? Jag brukar inte läsa tidningar.
blomma? Liljekonvalj, så nostalgi.
glass? Piggelin ska det va!
bok? Vet inte om jag kan välja en. Men Millenium-serien är grymt bra.
författare? Steig Larsson och Maria Gripe är några jag kan komma på just nu.
film? Marie Antionette, för att den är så otroligt fint gjord.
skådespelare? Ingen aning.
TV-program? Desperate housewives, Grey's anatomy, one tree hill, simpsons, scrubs och OC & Sex and the city när det gick.
musik? Sånt som innehåller någon slags känsla.
artist/grupp? Kent, Lars Winnerbäck och broder daniel.
låt? Just nu: Vals för satan(din vän pessimisten) - Kent och Laughing with - Regina Spektor
djur? Panda :)
mat? Sushi eller korvstroganoff.
dryck? Ramlösa i dess flesta smaker och Cola.
godis? Surt
frukt? Äpple.
krog/restaurang? Yummie Yuimme eller Kina Muren.
färg? Måste väl vara svart då.
doft? Den frågan hoppar vi över.
siffra? 13
Sport? Volleyboll, badnintion och löpning om jag är i bra form. 
lag? Bryr mig egentligen inte så mycket, men DIF har det alltid varit så jag svarar väl det.
plats? Där mina nära och kära finns.
drog? Music is my drug
fordon? Håller med Elise, båt och cykel.
affär? Har ingen favorit.
café? Café 60 och Café Fix.
skor? Jag älskar mina nya vinterskor, så sköna. Men annars Converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0