Orkar inte

2009-11-16 @ 17:15:48
Asså shit jag tror jag avlider. Har så mycket plugg att göra. Först och främst måste jag skriva om geografi-uppsatsen lite grann och göra någon form av plansh (hej fantasi?) Sedan måste jag plugga på om ekonomisk politik till det fetaste samhällsprovet på onsdag och jag känner att jag inte har något grepp alls om det där.. *suck* Jag måste också skriva någon konstig uppgift i svenskan till imorgon. Orka...

Varför pluggar jag inte? Varför? Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?Varför?

Update 22.13: Nu är geografi, svenskan och planschen klara! Bara samhället kvar dådå.... *knarka cola*

Kommentarer
Postat av: Anonym

FORTSÄTT KÄMPA PATRICIA! GE INTE UPP!! bara samhälle kvar juh... :)

2009-11-18 @ 08:35:51
Postat av: ELISE

samhälle åååååååååååååh ljuva smahälleeeeee, som vii aaaallllaaa ÄLLLLSKAAAAAAAAR! (samhälle har varit mitt hatämne sens DAG 1, det finns INGET tråkigare, hehe) lycka till (; (a)

2009-11-18 @ 15:29:29
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: patri

hehe tack så mycket:P samhälle är faktiskt väldgt tråkigt i vissa sammanhang men det kan vara intressant med :)

2009-11-19 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0