Svinvaccin

2009-11-25 @ 22:54:29
Jag skrev ett inlägg igår men det verkade inte publicerats, blogg.se har varit jättekonstig? Aja, jag skev iallafall att jag tagit svininfluensa-vaccinet nu och jag var sååå glad över att jag inte hade känt av några biverkningar och skämtade lite om att jag hoppades att jag inte skulle vakna upp och bara kunna gå baklänges.

*Peppar, peppar*

På natten vaknade ju upp med feber, huvudverk, frossa, svullna körtlar i halsen och fan och hans moster. Och så hade jag ont i armen (okej, jag hade inte ont. Det var riktig smärta.) Så idag har jag varit hemma och tyckt synd om mig själv, men nu mår jag mycket bättre som tur är! Men hellre en dags sjukdom än att kroppen är helt oförberedd om man skulle drabbas av den riktiga svinisen. Nu ska jag ta igen lite plugg och repetera på tyskan eftersom jag har prov på fredag, väääldigt lägligt om ni frågar mig!

Take care babes! And be good, sprita händerna ordentligt!


Kommentarer
Postat av: ELISE

hade ungefär som du minus halsen och att du har skitont. Lider med dig :(! Håller dock med om att man vill ju inte få svininfuallalf så bara att bita ihop och ta det

2009-11-26 @ 19:54:03
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0