1:a oktober.

2009-10-01 @ 23:26:08
Shit, nu har en till vecka nästan gott.. snart vankas det ju höstlov! :) Jag har levt i någon form av bubbla hela veckan, jag vet inte riktigt vem det är som har styrt mig men på något sätt har jag lyckats ta mig upp på morgonen och gjort det jag borde.

Såg nu också att min första lektion imorgon som börjar 12.10 är inställd. Jag som lovat att möta en kompis vid nio och göra klart geografiarbetet. Jahapp, då blir det en jäääättelång håltimme då. Får väl pallra mig iväg till statsbibblan och försöka plugga lite, vore väldigt bra om jag fick lite gjort så det skulle väl inte sitta helt fel.

Måste läsa 6 kapitel av lord of the flies till nästa torsdag och läsa ut hela till veckan innan lovet. Jag har lyckats plöja mig igenom ETT. Det är så jävla segt att läsa den på engelska, men det är väl en vanesak antar jag, hoppas bara jag vänjer mig snart så jag hinner läsa ut den..

Det här blev ett väldigt osammanhängande inlägg jag vet, men det får duga at the moment. Hejsvejs.



Hello
I'm your mind
Giving you someone to talk to




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0