091004

2009-10-04 @ 18:03:37
Ännu en ursäkt för oss tjockiz people att äta lite extra socker. Klart man måste ha! Happy kanelbullens dag (eller vad man nu säger) Hurra, hurra, HURRA!



Jag kan väga mer än elva-tolv kilo mer än min nuvarande vikt och fortfarande inte vara på gränsen till överviktigt (har då ett BMI på ca 21) :o DET ÄR FETT MKT! Tänk om jag skulle väga så mkt, oh my god asså! Kan ni tänka er hur jag skulle se ut om jag vägde 70 kilo? det är ju helt absurt! hahah. I åttan så vägde jag mindre än vad jag väger nu (suprice i know xp) och då sa de till mig redan då, att det inte "skulle göra något" ifall att jag vägde 70 för det skulle inte synas. Hell no! Klart att det kommer synnas Chokladberg skulle jag verkligen vara då!




Kommentarer
Postat av: Patricia

Gumman, vet du vad som är absurt? Att du kan väga 11 kg till utan att vara på gränsen till övervikt och ÄNDÅ sitter du nu och har en vikt-noja. Visst när det har kommit så långt att det börjar bli ett hälsoproblem DÅ kan man fundera över vad man kan ändra på. Och nej, nu menar jag inte att man ska äta sig tjock, utan jag menar att lagom är bäst. Varken överdriva eller underdriva är bra för kroppen. Efter förra veckans incideter har jag läst på lite och vi behöver minst 90 gram socker varje dag, en morot räcker alltså inte. Och en, eller två kanelbullar en dag spelar ingen roll vetu:)



"Life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably..

And never regret anything that made you smile"



Ta hand om dig vännen <3 (inget illa menat)

2009-10-04 @ 21:11:14
Postat av: ELISE

Jag förstår om det verkar värre än vad det är (och att du bara menar väl :D) men jag går inte på någon diet svälter mig själv osv osv. Utan jag har bara bestämt mig för att sluta äta på sånna sätt som jag har ätit hela mitt liv. Har kunnat äta vad som helst närsomhelst utan att det har påverkat min kropp. Men det börjar det göra nu. Jag försöker bara bli sundare än vad jag är :) Och jag lovar dig att jag skulle inte överleva på en morot, OMG! fattar inte människor som kan äta så lite på en dag, haha. Jag ska be pappa om ett gymkort i julklapp elr så också. Men endast för att jag vill börja ta hand om min kropp efter 16 års av ren SKIT! ;)



Och jag lovar att jag inte tar illa vid mig, skulle säkert skrivit samma sak till dig. Men nu vet du hur jag tycker och tänker. (och hey det ligger i familjen att vara "smal") Dessutom åt jag två av emelies mammas pizza bitar (typ billysar) och två bitar tårta när jag va hemma hos henne, så jag håller nyttigheterna väldigt bra asså (y) ^^ jaja, har iaf tagit tag i det och börja bli nyttigare.



<3

2009-10-05 @ 20:56:28
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0