Höstlov!

2009-10-28 @ 23:09:16
Måndag: Fira Elises födelsedag och åka Västerhaninge-Bålsta (bara för att)
Tisdag: Äta sushi-och kinamatsbuffé med min fina syster, sedan OC-maraton!
Onsdag: Promenera bort lite fett med Malin, sedan äta lunch på Wanye's coffee och sitta där till vi ruttnar bort
Tordag: Träffa Mr. Adam på dagen, och sedan träffa Sofia senare på kvällen och se flickan som lekte med elden!
Fredag: Inget planerat, kanske träffa min goa Malin igen, eller så är jag med mamma & mirre.
Lördag: PLUGGA
SÖNDAG: PLUGGA

+ en massa bra filmer, sömn och böcker på det! JAG VILL INTE BÖRJA I SKOLAN IGEN! :( *SNYFT*


Kommentarer
Postat av: maria

hej älskade putt :D

kan du hjälpa mig med designen till min kommande blogg (A)

2009-10-30 @ 09:25:09
Postat av: Patricia

Hej sötMaria, jag kan alltid försöka:) hur vill du ha den? :) <3

2009-10-30 @ 14:50:41
Postat av: maria

hihi, som eran ? eller nåt:P

<3

2009-11-01 @ 10:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0