00-00-00 kl.00.00

2009-09-11 @ 22:07:15

Hej hallå våran no.1 FAN *host*Zahra*host*, sitter här i Putins rum och chillar galet med lite redbulle i handen. Jo idag har varit najs. Va ledigifrån skolan, jag har tagit det lungt hemma. Men ingen sovmorgon (vaknade fem av mig själv, som alla andra dagar den här veckan) Men jag är inte trött. Vi har haft det roligt, varit ute, ätit megastorpizza, och flummat galet bl.a. i den ökända film affären!

Jag vill köpa nya koftor/cardigans, you name it! och underkläder + diadem. jag ska fan shoppa i veckan.
(eat my shorts zahra, no update my ass, hihi). puss


Kommentarer
Postat av: nilo

ujujuj redbull? :O

Fröken sa att det är farligt me redbull!:(

2009-09-14 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0