090907

2009-09-07 @ 19:10:59


I helgen
blev det lite stuff gjort. Fredag åt jag lunch med putin och sen lekte jag turist i hennes skola ett tag, jag uppgradera också mitt busskort till P-L-U-S. Jo ni vet man är ju lite vip (höh..). I lördags var jag hela dagen i Sandhamn med familjen, m&m, moster, morbror och Signe. Det va jätte mysigt och jättegod mat! fas blev åksjuk av bussen (som vi åkte sammanlagt i en timme) inte speciellt roligt, men jag somnade nästan när jag kom hem av trötthet. Söndag träffade jag gamla tjejgänget (förrutom emelie) ifrån klassen, jättekul att se dem igen. Det blev mycket prat och skratt och allmännt udda (som vanligt alltså!)

Sedan köpte jag, en svart blus+grå bastop på HM samt ett par jeansleggings och ett vit linne inne på cubus för ett par dagar sedan. Känner ett behov av skor och diadem (mitt nya beroende) också, får se om jag hittar något FINIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0