090914

2009-09-14 @ 15:56:34


(stort fotot blev, men jaja)
Jag har skofoto den ÅTTONDE OKTOBER. Snacka om sega. Shoo shoo. Jo det flyter på finfin hos mig. Förresten så kan man köpa skolkläder i skolan nu, funderar på att köpa en tröja, men har inte bestämt mig (354kr) jag vill ju inte köpa den och sedan inte använda den. Jajaj, dilemma!

Måste bara berätta om Zahras dag haha. Hon har haft världens otursdag.

1. Hon försover sig (nästan en timme).
2. Hon missar bussen inte en utan TVÅ gånger.
3. När hon väl sitter på tåget inser hon att hon tappat sitt busskort, PANIK!
4. Hon kommer sent till skolan .
5. Hon har glömt att äta frukost/lunch (jag kommer som värsta räddaren i nöden och hjälper henne att planka hem med mitt busskort ^^).
6. Vi kommer till farsta str. och hon ska köpa en macka till lunch då hennes väska SPRICKER sönder för att hon har så många böcker.
7. Hon får bära sig ASTUNGA VÄSKA i famnen hela vägen hem!
Zahras kommentar om detta: "Nästa år den här dagen tänker jag ta ledigt och låsa in mig i mitt rum.."


Kommentarer
Postat av: nilo

haha XD sometimes it sucks to be me! och this day is definitivt not a undantag! :'(

14 sept.....BLEH!



-Sprack din väska? :O

-ja, den sprack

-allvarligt?:O

-JA

-SPRACK HENNES VÄSKA?

-Ja

-Hennes väska sprack?:O

-JAAAA!?!?!?!?

-oj :O

2009-09-14 @ 18:09:26
Postat av: Emelie

Haha, våra skolkläder ser likadana ut. Den där tröjan har jag beställt igår precis lika dan, samma kille också hahahha. Men det står ju självklart enskede gård (; Cooolt. Puss!

2009-09-14 @ 19:14:55
URL: http://awesomeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0