090916

2009-09-16 @ 17:07:01


Wazzup alla c00la rappare därute.
Med mig är det bra, fast det verkar som alla blir sjuka just nu? .. Jaja, skola är i alla fall i full rulle kan man lungt säga. Det är ganska intensivt faaaaktiskt. Fick i alla fall mvg på mitt datorkunskapsprov, så jag är glad än sålänge. Annars då .. jo, jag bestämde mig för att beställa skoltröjan, men får den i födelsedagspresent av lillebror (har gett mig ett gosedjur på de senaste typ 3 åren). Och så beställde vi hem HP filmerna (flammande bägaren och fenixorden) som vi fick hem idag, jo jo här slår man på stort vet ni ;)

Sedan så ska en tjej i min klass sluta, trisst har umgåtts en hel del med henne .. :( så tråkigt att folk slutar när man börjat trivas med alla. Fick förresten ett infall för att skriva igår på vägen hem, skrev påsätt och viss en krönika om förorten (haha, jag är medveten om hur otroligt töntigt det låter) får se om jag publicerar den här in OUR FAMOUS BLOG! men jag lovar inget, dessutom så skrev jag bara en "skiss" så den är inte klar ännu.



Kommentarer
Postat av: Agneta

Grattis till MVG:et =D

Så stolt så tårarna rinner ;)

2009-09-20 @ 11:03:11
Postat av: ELISE

Svar; haha, tack Agneta det värmer riktigt i hjärtat! Man blir ju nästan tårfärdig här med jag fick något i ögat (a)

2009-09-20 @ 11:16:53
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0