Älskade Winnerbäck

2009-09-20 @ 21:34:48

Jag och min fina syster funderar på att gå på Winnerbäcks konsert i november och priser och tider går ihop. Han är vekligen guld och jag längar tills hans nya album "tänk om jag ångrar mig men sen ångrar mig igen" släpps IMORGON!!! Jag ska sitta uppe enda tills det kommer upp på Spotify. Jag har redan lyssnat på några av låtarna på hans myspace och de låter kanon.

Jag vet att många tycker att han verkar vara dryg och sådant eftersom han sällan ställer upp på intervjuer, men av det man har fått se av honom tycker jag att han verkar vara en fantastisk person, lite vilsen och blyg möjligvis.
Han verkar inte heller vara så influerad av framgången utan tvärt om. Som han sa i filmen med solen i ögonen efter en konsert: "Det var fantasiskt att
stå där ute på scen, frågan är bara hur bra det är för det metala, men publiken verkar gilla det iallafall" och som miss Li sa "Man ser i hans
ögon att han inte tycker att han förtjänar det här men det gör han"

VI ÄLSKAR DIG LASSE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0