Galen Helg

2009-09-28 @ 11:47:13
fredag; efter skolan åkte jag en snabbis till danderyd och sen till den nyvakne Patricia. Dagen flöt på ganska segt och vi höll på att planera inför kvällen för vi skulle prata om resan med våra pappor. Vi åt på en jätte mysig restaurang som hade vädlgit prisvärd mat ät där! :p kommer dock inte ihåg namnet. Sedan höll på jag på att kissa på mig på vägen hem för de fyllde på mitt glas hela tiden drack kanske sisådär 2 LITER!
lördag;
var jag ensam hemma hela dagen, så jag pluggade inför alla dessa prov jag har i veckan. Och på kvällen bar det iväg til patricia igen eftersom vi skulle upp så tidigt på morgonen. söndag; Okej nu kommer det riktigt långa! Vi kom upp i tid och var på lidingövallarna vid 9 tiden. Höll på att fixa iordning våra rosor mm. Dagen gick segt men vi sålde en del och när det va kanske en timme kvar började cirkusen. Jag svimmade (inte för att jag visste det, men ja ..) hade innan känt som att blicken inte riktigt hängde med och att jag mådde illa. Jag hade i alla fall ramlat ihop och krampat (om du inte vet va det e googla ^^) och Patricia blev ju helt skärrad (vilket är helt förstårligt) jag kommer inte ihåg något men hon sa att de bar in mig i sjukhustältet och jag sa att jag inte ens kände henne och att min pappa hette Elise (?) Och att jag kollade men min blick va inte där. Det enda som jag kommer ihåg är att jag vaknar upp och så tror jag att någon hjälper mig upp på ifrån en säng och leder  mig till en annan, där säger hon okej nu kan det sticka till och så sätter hon in en såndär kanyl (?) i armen på mig och det gör skitont men jag reagerar inte. Jag fattar inte varför jag i inte fick panik? Jag visste inte var jag var eller vad som hände men jag va lung som en filbunke, hade kanske fått lugnande elr ngt? Sedan så öppnar jag ögonen igen iaf och då är Patricia där och hon ser jätteledsen ut och jag ba"Vad är det? varför är du ledsen" för jag har ju ingen anning. Har inga tankar alls på att det är något med mig. Ja och så berättade hon. Sedan låg jag där ett tag, och jag blir mitt pigga och gladva vanliga jag. Men jag får åka ambulans till Sashka som jag inte kan stava (haha tänker på Sachra) barnsjukhus och får vara där i en miljon timmar men fich som tur var åka hem efter många stick och test. Visade sig att jag hade lågt blodtryck/blodsocker samt lite feber men jag verkade på bättringsvägen.
måndag; Är jag hemma ifrån skola för att vila upp mig och verkligen se till att må bättre (har så mkt i skolan den här veckan så vill inte gå och sedan kanske bli värre) och väntar precis på att pappa ska åka och köpa mat på tacobar så att jag kan äta något (är fortfarande dock inte hungrig..). Sedan blir det nog lite plugg, men försiktigt har träningsvärk, småsår på händerna samt att det ömmar i mitt armväck där de hade satt in kanylen och typ bara ryckte ur den. (uuuussssh *ryser*)

Nu "vet jag" i alla fall hur det är att svimma :p

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fan vilken dag, usch jag drömde mardrömar om det efter.. skönt att du mår bra nu iallfall :) <3

2009-09-28 @ 15:20:16
Postat av: nilo

OMG!!:S shit deet var DÄRFÖR du inte ville gå me mig!!! :( Va läskiiit! Iaf hoppas du mår bra nu! <3 :(

2009-09-28 @ 16:00:43
Postat av: Agneta

Stackars lilla Elise! Hoppas du mår bättre nu =)

2009-09-28 @ 17:39:29
Postat av: Emelie

Hoppas du mår bra nu gumman, bättre iaf. Hatar känslan av att bli yr och sedan svimma ;( <3

2009-09-28 @ 19:23:53
URL: http://awesomeone.blogg.se/
Postat av: ELISE

Patricia; jo i know, aldrig igen .. Ush vad jobbigt /: va ju jobbigt för dig med fast psykiskt. Jo tycker jag med, hihi <3



Zahra; hahah ville och ville, jag va hemma idag för att se till att allt var bra :) Och jadå jag mår bra nu! <3



Agneta; Haha, tack för omtanken :D



Emelie: Jo, känner mig helt återställd och jag kommer gå med dig till skolan imrgon :) <3

2009-09-28 @ 20:47:19
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0