LEDIG!

2009-09-17 @ 20:14:00
Jag såg precis på fronter att båda mina lektioner är inställda imorgon, så jag får extra lång helg!! Nästa vecka är det också massa lektioner inställda så jag kommer få lite tid att vila upp mig efter några SJUKT jobbiga veckor i skolan, skönt. Fast jag läste i inlägget under att Elise har fyra prov på en vecka så jag ska väl inte klaga. Men Ellu du kan äl ringa mig när du inte är nedgrävd i läxböcker för jag har en viktig grej att fråga!;)

Nepp, nu ska jag försöka lära mig lite om anika arv i histora.. Puss!


Kommentarer
Postat av: newlow

zebran ser ut som om han/hon "lean back:ar" och han/hons fejs ser ut som "drop it like its hot"

im just sayiiin! :P

2009-09-21 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0