Skratta är gott

2009-09-20 @ 20:47:46

Haha jag har galet kul just nu. Istället för att plugga historia planerar jag
och Elise inte bara vad vi ska göra nästa helg, utan även sommaren 2010
(Hej Grekland som känns närmare än igår) och dessutom resten av våra liv med en helt galen "1000 saker jag vill göra innan jag dör-lista som än så länge är på 149 punkter. Fan vilket liv vi kommer få om vi uppfyller den Elise ;) Hoppas på att (nästan allt) blir av. 

"Kort är ditt liv och länge är Du död. Oroa dig inte mannen, skratta är gott!"













Kommentarer
Postat av: newlow

men neeeej så går den inte till! Så här ären : "Kort är ditt hiv och länge är Du röd. Oroa dig inte kvinna, skratta är möööööört!"

applååååder

2009-09-21 @ 09:26:08
Postat av: ELISE

Svar; hmmm ...

Förresten så har jag kommit på fler punkter till listan (y).

2009-09-21 @ 17:34:13
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0