we three my echo, my shadow and me

2009-09-24 @ 21:12:56

Yeyeye... det har varit ett par korta dagar i skolan, men det betyder inte att det har varit lugnt. Prov och läxor har tagit över mitt liv och det verkar bara bli mer och mer. Menmen... vad gör man inte? Imorgon är jag iallafall ledig så det ska bli skönt! Efter Ellen har slutat skolan ska hon kommsa till mig och sedan ska vi planera Grekland-resan tror jag. Känns lite off eftersom det är drygt ett år kvar tills vi ska åka, men vill man ha de bästa resorna gäller det att vara ute i tid. Sedan ska ta andra gardasilsprutan imorgon också..... villintevillintevillinte *hata sprutor*

På lördagen blir det till att fira min kääääaste lilla vän Adam som fyller hela 17 år imorgon!!:D Och yes vi har kännt varandra i 17 år också, är glad att jag är uppvuxen med en sådan karl, haha. På söndag blir det att samla hop lite caaash genom att sälja rosor på lidingöloppet, KUL. Haha. Kom gärna och köp lite rosor av oss så blir vi happyfaces. Hela helgen är rätt uppbokad så nu ska jag plugga lite och sedan städa lite inför finbesöket imorgon. Vi hörs, pussilussikloss!
Ps. åhhhh vad jag saknar malin och maria <3<3 ds.
Ps2. Jag älskar Okkervil River, bästbästbäst! Ds2.


Haha inte så nya bilder på mig & Voldermort Sommarkvinna, bli inte arg på mig nu, du är hur söt som helst!!!


Kommentarer
Postat av: nilo

Vackert! :')

2009-09-24 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0