Ett inlägg till kära lilla Sachra :D

2010-04-06 @ 14:09:04

Denna lilla galning är bäst (jag kommer säkert att få äta upp det här sen, men skitsamma haha) tack för allt maj-britt!

Först så fick jag ett påskägg med så mkt godis att man inte kunde öppna det. HAHAH! och nu har du fixat alla dessa små härliga program, och allt annat som denna lilla människa gör.
Livet är hej, du är hå. Nu hänger jag på. hahaha, i dont know, aja skitsamma. Ja jag är störd. Tja!


Bara så ni vet kommer jag nog inte skriva så mycket under lovet, utan skriva ihop lite emot slutet (:

Kommentarer
Postat av: nilo

Hahaha nawwwwww va söt du är, blir nästa tårögd när jag ser bilden! :')



lilla galning va? vääääänta bara tills next time du äter hemma hos mig, kmr tvinga i dig inlagd sill!!

2010-04-06 @ 17:20:09
Postat av: Elise

Sv; hahahhahha, joo visst va ;)

2010-04-07 @ 12:02:35
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0