hello sunshine

2010-04-04 @ 22:56:14




Påsken
firades hos min faster och hennes man ute i Stora Vika. Hade egentligen ingen större lust med att träffa släkt, men det blev faktiskt riktigt trevligt. Helgen kan sammanfattas med påskmat, skratt, filmmys och onyttigt snacks i mängder. Härligt!


På vägen
till Stora Vika bytte vi till buss i Västerhaninge och i väntan på bussen gick vi in på Coop och jag köpte en Grismunk. Jag menar hittar man en sån måste man ju bara slå till! Den smakade very good. Muy Bien. Sehr Gut.


På Ingegerds och Rogers trädgråd hittade vi årets första blommor. Snacka om att bli glad, nu är det vår på riktigt! Snart ska jag premiärgrilla, åh jag älskar det! Ska grilla som en dåre så länge det är varmt!


Om två veckor
bär det av till Ryssland. En del av mig är livrädd medan den andra vill dra iväg redan nu! Jag tror det kommer bli en otroligt upplevelse och att jag kommer lära mig massa. På tal om resor har jag, pappa och Mirre bestämt att vi ska dra iväg en vecka till London eller Paris i sommar. Och Peace & Love kommer bli bäst. Och sen resan med Elise i jul kommer bli awesome. Jag vill bara att tiden ska gå så jag kan dra iväg nununu! Men den som väntar på något gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0