Update 16/4

2010-04-16 @ 23:05:53
Hello, sorry för en dålig ppdatering(Miranda!!) Men det har varit en rätt jobbig vecka. Den började med ett filosofiprov som inte gick lika bra som jag hoppats på och slutade med en jävla mensvärk. Det kommer garanterat bli en dålig uppdatering en vecka framåt iallafall, då jag sent idag fick reda på att vi ska ta båten till Tallinn och buss vidare till St Petersburg pga. av att alla flyg Europa är inställda. Nu blir det alltså en natt till sjöss och sju i Ryssland.

Så kan det gå. Jag har panikat hela kvällen, men pappa har haft tvättstugan under kvällen så resväskan har packats lite efterhand. Tror det mesta är med nu.

Har lite smått att fixa imorgon innan avgången. Ska bland annat växla in lite mer rubel och köpa en present till min värdfamilj. Vill hinna med att städa rummet innan också, så mycket skönare att komma hem till ett städat hem, håller ni inte med? Jag vet inte om jag kommer hinna skriva något imorgon, så jag skriver lite nu så ni vet vart jag håller hus. Hehe.

Ha det bra här Sverige mina vänner! När jag kommer tillbaka blir det några inägg om Ryssland och en massa trevliga bilder. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0