100128(2)

2010-02-18 @ 20:29:57

Efter detta var jag hemma ett tag, jag började känna mig häning igen :(. Så pappa åkte och köpte pizza på pizzahut som vi delade på, MUMS! + köpet ett par sneakers till mig (som jag är i stort behov av) på rea & allt skitbra, snygga va de också.

Vid halv 4, så drog vi till fokus pappa,jag och emelie. Vi skulle få någon genomgång hur allt funkar hehe. Sedan drog pappa men jag och emelie tränade till typ 7. Åkte hem åt en hamburgare rakt av (hehe) + ett par morötter. & nu sitter jag här, nyduschad och är bitter över att jag inte kan chilla framför tvn (HALLLÅ? det är ju vampires diaries NU!) utan behöver istället sitta här med min labbrapport som ska in imorgon, suuck. Jaja har skutit upp pluggandet sjukt mycket den här veckan, ajabaja! Det ska det allt ändras på.



det här var bara min del, jag var seriöst Mätt (inte jag är inte hungrig utan jag känner att jag e fett mätt) i typ 5-6timmar. Helt sjukt!


Snygging skorna.
De va i precis min storlek också, ödet?

Kommentarer
Postat av: emelie

JAG ÄR SÅ HUNGRIG, ännu mer på pizza hut nu också :O

Älskar skorna gumman! :) <3

2010-02-19 @ 18:41:39
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0