100201(2)

2010-02-01 @ 17:22:57
SHaaaa! Jag va hemma idag, kunde inte somna om & jag mådde bajs klockan 6 när jag egentligen skulle gå upp -.- Snark. Skittrist eftersom jag missade en genomgång i MaB men det behövdes. Jag vaknade iaf när jag egentligen skulle ha slutat, hehe.

Idag började jag & pappa med att gå ner till centrum & fixa mitt ID kort samt lite annat, efter att jag hjälpt honom lite med tvätten. Sedan satt vi & fikade (OH NO, ÅNGEST!). Åkte hem, fixade mer med tvätten, åkte till haninge.c handlade i typ 2½  timme (haha) & jag kom hem för typ en timme sedan. Vi skulle egentligen ha gått stavgång nu på eftermiddagen, men han va tvungen att åka iväg så vi tar det imorgon efter skolan istället.
Nu har jag käkat vindruvor och löst korsord (hahahaah), ska ta och göra lite spanska nu. + förresten jag ser ut som en alien på mitt ID kort ska ta kort så ska ni få se, haha.

Ps. Trist inlägg & mycket roligare lär det inte bli i veckan eftersom det kommer bli ganska intensivt :( Men håll tummarna people. Ds.

Kommentarer
Postat av: emelie

men åååååååh, jag gillar dina ruliga inlägg. R.I.P en vecka ;( <3

2010-02-01 @ 19:03:34
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: Neonbruns biggest fan

Tjaaa* :P

Hahah jag gillar dina inlägg! :O

2010-02-01 @ 23:33:38
Postat av: Elise

SV: Hahah srry!



Kanske skriver ngt baaara för eran skull heeh ;)

2010-02-02 @ 20:35:39
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0