100204

2010-02-04 @ 17:58:00
Man åker för mycket komunallt när man kommer hem och tar fram busskortet istället för hemnycklarna, haha.

Idag så har jag haft en chilldag (& kort) i skolan, sedan åkte jag med Emelie till haninge.c där hon köpte lite saker till hennes lillebror (som inte är så liten, haha) Och det va skitkul, så himmla kul att bara träffas & att det känns som att det var igår vi senast sågs och inte 2 veckor sedan. (:D <3)

Ikväll så ska jag & kemin leka och så ska jag hitta tid till att fixa lite med musiken på min ajpåd. PUOSS.
Tog med kameran men glömde fotta -.-

Kommentarer
Postat av: emelie

Gulledig! Men nästa gång måste vi ta en massa bilder gumsi <3 :D

2010-02-04 @ 18:37:55
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0