100216

2010-02-16 @ 18:22:44
Hej hallu! Kom hem efter skolan och möttes av denna syn i hallen(kolla ner smarto). Sedan drog jag och pappa iväg till ica för att hämta ut paketet och köpte lite gott! Var hemma någon timme, städade rummet kollade på ett avsnitt av Glamourama & sedan drog jag till fokus för att möta upp Emelie där.

Det va fett skönt! Asså jag känner mig fett pinsam i början (känner typ att alla kollar på mig hehe) men det blev mycket bättre hehe, såg massa fejses som man kännde igen också så där var vi i lite över en timme. Kom hem för typ 10 minuter sedan och nu är det middag. Blev visst tacos (trodde på kycklng, buuuhuuu!) haha.

Hur glad? Äntligen pluskort! + en avi, jag har inte berättat det va? beställde hem två böcker för ett tag sedan, ska ta kort. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0