100217

2010-02-18 @ 11:39:48
Han inte skriva igår (orkade inte) men jag hade lång skoldag & vi stannade kvar en stund för vi skulle filma lite inför ett arbete vi gör i skolan. Så jag kom hem vilade lite, åt middag & sedan drog jag ut för att möta Zahra. Vi skulle träna på beep-test! Haha... det blev inte riktigt som planerat, jag bah: "Ahh men vi går till Hanveden". Japp så kommer man dit & möts av ett BERG av snö över hela planen seriöst till knäna, haha. Lite misslyckat, vi höll på brevid ett tag iaf innan vi gav upp. Gungade lite, gick till tempo kom hem typ kvart över 8.

Jag har också fått ont i foten, pappa säger att det är träningsvärk men jag tror inte det haha. Mådde skitdåligt igår inte kul, men det har gått över nästintill nu (pallar inte att bli sjuk nu  såååå snällla) annars har jag bara träningsvärk heh.


Hahah ja. Zahra kasta mig åt vargarna. Hon bah in med dig och kolla hur djupt det är. På bilden vare inte så djupt så jag gick med på det då. Ångrar det senare asså!

Vi båda va sjukt trötta och typ garva jävligt högt på tempo. Som e världens minsta affär, de va fett irreterade lovar. Osten asgarvade vi åt.. 

Hahah så jävlaful. Men asså, vi försökte ta den här jävla bilden i säkert 10-15min asså.. Zahra kom på värsta iden om att det ska va mitt i haninge repotage & att jag inte ska gilla den här. Och ja fatta precis va hon menade. Men kolla vem vill ha BRÄNDA FIKON? Haha som jag sa: det e bara att lägga dom i stekpannan tills det kommer rök, wolah! Inte konstigt att de va på extrapris? hehe ;)


Kommentarer
Postat av: nilo

HAHAHAHAHAA SLANKE DANCIA! XD

2010-02-18 @ 19:13:10
Postat av: Elise

Sv: undra va de tänkte egentligen, när de gjorde den där ostens namn? :p

2010-02-18 @ 20:33:44
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0