100218

2010-02-18 @ 20:20:08
Uuuuh, man langar visst alla rätt på sam provet. MVG *cathshiniiiiiiiiing* hhaah. Glad? Idag har varit ganska skön. INGEN SKOLA! Muhaha. Har egentligen två lektioner, men missade dem när jag va hos tandläkaren. Fick dock ingen sovmorgon eftersom jag skulle ta min sista gardasil spruta (äntligen). Nu har jag varit hemma ett tag, kommer posta det här inlägget senare för jag måste tjata på pappa om bilder ifrån hans mobil. (så ni vet höhö)


Bra start på dagen.. vi unnade oss dessa två att dela på (pappa och jag) efter att jag tagit sprutan. Ajj :(

fick ett plåster på köpet

& en söt tandborste, eftersom jag var så duktig, haha. (4år igen eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0