100219

2010-02-19 @ 23:51:23
Sent inlägg idag heh. Sl va fett jobbiga idag (som alltid) men jag hade som tur var inte så stora förseningar. Efter två lektioner och (NASTY ASHELL) lunch så mötte pappa upp mig i haninge.c & vi åkte till ikea, åt lite (han försöker fetta till mig asså.. hehe) och köpte lite saker ;) bl.a. ett skrivbord (ÄNTLIGEN) och en stol till, asnajs. Ja så då vet ni vad jag har gjort ikväll då hehe. Annars så snackade jag och Zahra i telefon i typ en timme galen brud ;) (vÄÄÄÄrsta G, hhöhö)



Moomsigt, detta delade vi på. jag och bertil :D


Palla inte ta någon fansy bild precis, hehe. Men ja tur att ni inte ser resten av rummet fortfarande typ halv nerpackat efter typ 1 (2?) år jag är så seg på att bestämma mig vad jag vill ha, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0