100220 (bitterinlägg)

2010-02-20 @ 23:59:50
Worst day ever! Vaknar upp klockan 7, dör! Är jätteförkyld och bajs, kollar ut. Jahapp, snöstorm trevlans. Jamen ser man på -10 jaja, ska ju ändå bara gå till gymmet. Kan säkert åka bussen. Tar ett äpple, klär på mig, går ut. Klockan blir halv, kvar i och forfarande ingen Zahra. Jag ringer. Jamen ojsan, någon som försovit sig? klockan slår 08.15 och vi har haltat/frysit/halvdött kommit fram till fokus. Jamen vilken överraskning det öppnar klockan 9. Så tokigt det kan bli, men vänta kolla Zahra... DET ÄR INGA MÄNNISKOR UT/INGA TÅG SOM GÅR vi är HELT ensamma.

Vi väntar i ca. 40min & olar om vem som ska ta mitt busskort och åka hem och hämta pengar (så vi kan äta vi dör typ. Ja igen...) Hon åker. Det går 15, 20, 30, 40min. Jaha jamen vilka busfrön ännu en suprise bussarna går inte hemifrån oss, så Zahra har varit tvungen att gå. Kul!

Fokus har öppnat vi går dit, springer typ 1 km på löpbandet, 2km på "cykelmaskin" vi degar som fan, ingen lust att träna. Däremot är det lugnt och skönt, typ noll människor. Vi går efter kanske en timme där (varav 40 min. har vi stretchat) till Dasies (stavning?) som äntligen klockan 11 har öppnet. Vi åt, jag dog av skönhet av att äta. Jag åkte hem somnade, ville aldrig gå ut igen. Hjälpte pappa med lite jobbsaker, pluggade, klagade för mig själv att min skolmail inte funka så jag inte kan skicka in arbeten jag är klar med. Tänker att jag inte ska se melodifestivalen eftersom det suger dase. Puss nu ska jag sova, och jag hinner publicera detta inlägg idag, wohow.

JAG ÄR SJUK, BAJS PÅ DET! Dagensbästa: "Nej men oj kolla vad mycket det har snöat, man ser ju inte ens daisies längre" Zahra skicka bögbilden + vivos reklamskyltstrackning-bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0