100223

2010-02-23 @ 19:34:38
Nu är det officiellt, är här och med nu en del av fokulicus kretsen! (pallar inte seriöst just nu heh..)

Idag har varit halvbajs. Var hemma pga. min förkylnings helvete (tror jag går imorgon iallafall). Och eftersom de håller på att börja renovera våra lägenheter så borrade de här klockan 8 så det blev inte direkt någon sovmorgon. + min huvudvärk blev ju mkt bättre då! Så jag bestämde mig för att följa med pappa till maxi när han skulle handla. Efter en stor frukost med pannkakor (haha galet, har inte ätit det i år än) och det slutade med att han tvingade i mig fetaste lunchen på tacobar, dör av mätthet!

Åkte hem försökte vila upp mig och plugga samtidigt (ingen bra kombo ska ni veta) Sedan så gick jag med pappap och Emelie till fokus för follow up möte, och ja ni läste ju hur det slutade ;) Nu ska jag göra lite matte och sedan gå och läsa ur  vp. boken :D:D:D:D haha!

Hoppas på att denna lilla goding ökade chanserna till skola imorgon (har ju ändå känt mig ganska bra nu på kvällen.

PS (till mig själv) jag tog en bild på det fina jag åt på tacobar och eftersom alla är så intresserade av det, så tvinga din pappa att lägga in den på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0