100227

2010-02-27 @ 12:24:50
Igår så hade jag 1 timmes lektion *tummeupp* Sedan åt jag lunch med Annlouise :) Najs!
Idag så gick jag upp tidigt med pappa och tränade, sedan hämtade vi ut ett paket, med MIN SKINNJACKA! (den va för kort i armarna så jag ska köpa en större stl) Annars var den sweet, me like.


Jag tror jag kommer sluta blogga. Så ni vet, kommer nog börja skriva för mig själv igen. Hhha. Har massa sparat på datorn, skitkul att läsa.

31 januari 2008;
[22:52]
Hejsan alla glada!
Idag har varit en ganska händelsefull dag nu när jag tänker tillbak. Jag har gjort bra ifrån mig på tyskan 3 gånger woooww ! har inte blivit frågad någoting på hur länge som
helst men idag så, känndes det bra att jag hade rätt på allt som hon frågade mig. Sedan så bad Linda mig att stanna kvar efter vi hade slutat och hon frågade hur jag
mådde och så. Det känndes ganska bra att hon brydde sig för att hon verkade väldigt sur innan på mig men det förstår jag. Ska förklara för henne imorgon innan lektionen
varför jag inte är klar med svenskan ännu. Jag hade lovat mig själv att jag skulle lägga mig tidigt idag klockan åtta prick och så ungefär kvart i åtta ringer det på dörren och
där står emelie och natalie och frågar om dom kan få låna kriterierpapperet till geografiprovet som vi har imorgon och då kom jag på det, HERREGUD! hade helt glömt det
usch nu skulle jag inte lägga mig tidigt idag visste jag, för det första skulle dom vara här ett tag visste jag (2 timmar typ) och sedan så skulle jag göra provsaker när dom
har gått hem. men nej usch nu sitter jag här och äter "jag-vet-att-det-är-försent-men-jag-är-hungrig-mackor och med té på det. Mums säger jag bara. Nej men nu måste
jag skynda mig om jagska komma i sä innan 12 i alla fall. Sebastian dissade mig på msn idag /: Svarade inte på mitt hej och jag vet att han va där, boeg.
Ciao bella (såg den igår, oh my älskar!) Kanske skriver några rader innan jag lägger mig, men tror inte det. Är så trött.
[22:52]
Hejsan alla glada!
Idag har varit en ganska händelsefull dag nu när jag tänker tillbak. Jag har gjort bra ifrån mig på tyskan 3 gånger woooww ! har inte blivit frågad någoting på hur länge som helst men idag så, känndes det bra att jag hade rätt på allt som hon frågade mig. Sedan så bad Linda mig att stanna kvar efter vi hade slutat och hon frågade hur jag
mådde och så.

Det känndes ganska bra att hon brydde sig för att hon verkade väldigt sur innan på mig men det förstår jag. Ska förklara för henne imorgon innan lektionen varför jag inte är klar med svenskan ännu.

Jag hade lovat mig själv att jag skulle lägga mig tidigt idag klockan åtta prick och så ungefär kvart i åtta ringer det på dörren och där står emelie och natalie och frågar om dom kan få låna kriterierpapperet till geografiprovet som vi har imorgon och då kom jag på det, HERREGUD! hade helt glömt det usch nu skulle jag inte lägga mig tidigt idag visste jag, för det första skulle dom vara här ett tag visste jag (2 timmar typ) och sedan så skulle jag göra provsaker när dom har gått hem.

men nej usch nu sitter jag här och äter "jag-vet-att-det-är-försent-men-jag-är-hungrig-mackor och med té på det. Mums säger jag bara. Nej men nu måste jag skynda mig om jagska komma i säng innan 12 i alla fall. SECRET dissade mig på msn idag /: Svarade inte på mitt hej och jag vet att han va där, boeg.

Ciao bella (såg den igår, oh my älskar!) Kanske skriver några rader innan jag lägger mig, men tror inte det. Är så trött.

kanske inte det roligaste att läsa, men jag har skrivit så mkt privat så jag kan typ inte publicera något annat "inlägg" hehe.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tråkmåns, du ska inte sluta! ;(

2010-02-27 @ 19:16:07
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0