I'm back!

2010-02-09 @ 23:12:08
Åh, vet ni vad som hände förra veckan? Jag skulle logga in på datorn men det gick inte, så pappa gjorde lite felsökningar och det visade sig att hårddisken hade kraschat. Dell var så snälla och skickade en ny till oss gratis, men det tog dock några dagar. Som tur var hade jag mailat mitt ekonomiarbete som jag hade skrivit 4/5 sidor av till mig själv dagen så jag kunde skriva färdigt den på Mirandas dator. *Pust* Men pappas kompis kollade på hårddisken och den var helt kraschade, ingenting gick att rädda. Jag som precis hade börjat funderat på att köpa en extern hårddisk, men inte tyckt att det var något att prioritera just nu, typiskt va?

Hursomhelst, nu har jag fått den och efter mycket slit lyckades jag installera rätt drivrutiner och få ingen trådlöst internet. Jag är läskigt beroende av datorn, hela mitt liv finns där. Mitt sociala umgänge, film, musik, plugg osv. Så det har varit hårt utan den ska ni veta ;)

Men nu måste jag läsa igenom Kristinas ekonomiarbete, läsa igenom det sista i företagsekonomi och plugga tyska i det otroligt efterlängtade glosmaskinen.

Det kanske tar några dagar innan jag fått igång allt ordentligt igen, men vi hörs förhoppningsvis såsmåningom!
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0