Min alla ♥-dag. Del 1

2010-02-15 @ 17:27:29
Började med att möta upp Patricia i haninge.c. Där jag släpade med henne i affärer (utan att hitta nästan någonting!) och sedan drog vi hem till mig där vi åt och sedan kollade upp lite saker för p&l som vi förhoppningsvis snart kan beställa (middag snart m. våra padres, så vi kan prata?)


"I am so blogging this" Den här tröjan har ju värsta historian bakom sig, haha. Vi såg den & gick sedan tillbaka bara för att vi skulle kunna ta det här kortet. Grejen är det att Cubus har sina kläder hängandes i taket typ. Så jag stod typ och hoppade för att få ner den, sen hittar patricia en (kolla ner) som hon tycker jag ska stå på. Asså lovar den är sådär liten. Så nu står jag där hoppandes på denna lilla bebispall och ser ut som en idiot och vi börjar asgarva. Tills det kommer en tjej som jobbar där som typ e skitsur på mig för att jag gjorde det ... hehe. kul vare iaf.


... Delades ut & jag var så hjärtlig och gav min till Putin. 

(ursäkta att min hand ser ut som en ALKHFOW¤, sry) ... we where feeling the mood.

... men bestämde oss för att göra något eget. En smiley! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0