100109

2010-01-09 @ 00:36:09

Shuuululululul alla!
hade första dagen i torsdags, gick bra slutate 2 timmar tidigare *cathshing* (elr hur dt nu stavas) Har städat/gjort om hemma skit mkt det här lovet så att det för en gång skull ska se helt okej ut, vi e inte klara eftersom vi e fett sega. Men jaja vi har kommit en feeet bit på vägen.

Annars så, joo har hållit mina nyårslöften (har aldrig nyårslöften annars, hahaha)
1. Sluta skita ner mig/min kropp genom att äta bajs, och äta bra på bra tider.
2. Vardagsmotionera (som jag började rejält med förra terminen, men man kan ju alltid bli bättre) precis som jag såg nu att Patricia har blivit insperead av lilla mig att göra Muhaha, green world here we come!
3. Sätta igång med yoga (hemma) och komma in med det som en rutin (har funkat den här veckan iaf)
4. Och typ lägga ner mer tid på mig själv/vänner (pluggar stenhårt oftast) men ofc hålla uppe betygen.

My feelings says that this is gonna be a good year guys! Sommarn -010 (kommer envisas vafan, haha) sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: nilo

EARTHQUAAAAAAAAAAAAKE!!!!!!!!!lowl

naaaej va söt! :') vadå sommar-010? :O

2010-01-09 @ 00:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0