100118

2010-01-18 @ 04:02:35
GODMORGON! hehe... jag vaknade för en halvtimme sedan, jag vet det är galet tidigt men jag har haft helt fuckedup sömn den här veckan. Varit vaken i ca. 24h sen sova typ 4-5h och sedan gå upp och halvsova lite på dagen. OCH INTE KUNNA SOMNA OM DET INTE VA SÅHÄR så min kropp hade en liten change när jag gick och la man klockan 21.00 igår kväll istället för kl.06.00 kan man säga hehe.

Tur att jag bara har matte och mentortid och kan gå hem sedan, men jag kommer nog vara galet trött iaf. Jaja jag hinner att platta håret and shit iaf, för jag kan inte somna om jag har försökt med det redan -.-

(ska se om jag pallar skriva när jag kommer hem, har lite göööött att berätta om) Pallar = får se om jag är så trött så att jag somnar på diiiiirrreeen.

Kommentarer
Postat av: nilo

stackars elise! har också haft dt sådär jobbiiiiiit! bara att jag var vaken i 36h :S

2010-01-19 @ 17:42:58
Postat av: ELISE

GALNING! gå och lägg dig hah

2010-01-19 @ 20:07:53
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0