100122

2010-01-22 @ 10:56:20

Godmorgon! Så hungrig just nu
, har gjort värsta brakar frukosten känns det som haha. (efter en sovmorgon, som är såååå skön hehe). Den består av scrambled eggs med timjan (SÅ GOTT) & En fruktsallad med banan, äpple, vindruvor & keso. Skulle ta en bild men det såg inte så "gott" ut så jag skippar den haha. 

Ja ngt tråkigt är däremot att jag kanske har blivit lite laktosintolerant :( När jag pratade med Emelie om att hon har blivit det blev jag sugen på fil & har ätit det kanske 2-3 ggr per dag den här vecken & wooow, min mage har varit uppsvälld, jätte konstig i magen & typ massa shit inte kul.... MISS MY VERUM FIL!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, :( Fyfan... Synd om dig med nu ju <3

2010-01-22 @ 19:01:36
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: nilo

HAHA :'(

2010-01-23 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0