100125

2010-01-25 @ 15:33:47
Shullulu! Nu är väll alla hemma ifrån skolan hoppas jag (: 
Själv kom jag precis hem ifrån haninge.c där jag shoppat lite (för vi skulle handla på maxi :p) Tog inte med kameran men det hände inget intressant iaf, haha. Pappa och jag fikade eller ja han fikade och jag drack vatten XD

Här är det jag köpte (köpte för ca. 300kr & kolla hur mkt jag fick för pengarna):

en söt sommarklänning, med fina knappar därbak + brodyr (haha!)
Lindex



lite oversize tröja med fin spets på axlarna
ginatricot



helt vanligt linne i off white & grå (ser bättre ut irl) älskar ryggen!
Cubus



Asfint linne! Lite suddigt haha... men ni ser ju
Lindex


oversize tröja. Den är ganska stor haha, men den e nog skön att ha på sommaren.
Ginatricot

& så köpte jag 4pack strumpor, tog ingen bild eftersom i guess att ni vet hur strumpor ser ut ^^

psst första gången jag handlar på rean, ja vet lite segt haha 
+ jag hittade en jätte fin (och billig hehe) bustier som jag ångrar att jag inte köpte nu! Kanske åker in igen ngn dag :p

Kommentarer
Postat av: Emelie

Guh så söta kläder ;o

Hihi, du ska få se byxorna någon dag. :) <3

2010-01-25 @ 18:29:48
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: nilo

åhh najs! :O

*host du suger på att host fotografera kläder host* (A) :P

2010-01-26 @ 22:51:06
Postat av: Elise

Z: host häll käften annars kastar jag mjölk på idg host

2010-01-27 @ 02:17:12
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0